Dit is hoe werken bij Translink eruit ziet

VACATURES

Visual Designer

Opleiding: Een afgeronde hbo-opleiding bij voorkeur in multimedia & design.
Ervaring: Minimaal 3 jaar werkervaring als Visual Designer.
Kennis: Van VD/UI met specialisme in app & website design.
Persoon: Sterk in visuele en verbale communicatie, initiatiefrijk en een teamspeler.
Salaris: € 3.500,- en € 4.500,- p/m.

WAT JE GAAT DOEN?

Ben jij straks verantwoordelijk voor het unieke ontwerp en de doorontwikkeling van de OVpay app en website? Ruim 10 miljoen gebruikers reizen straks via jouw meesterwerk door het openbaar vervoer (OV) in Nederland. Als Visual Designer weet jij alles van typografie, grafische elementen en UI designs. Je creatieve brein mag van scratch af aan op zoek naar oplossingen waar onze gebruikers, reizigers en OV-bedrijven echt blij van worden. Op naar een 9+ ervaring voor reizigers!

Betalen in het OV ondergaat een grote verandering. In de bus, de trein, de tram en de metro kun je straks óveral in Nederland in- en uitchecken zoals jij dat wilt. Dit doen wij onder de naam: OVpay. Nu al kun je in heel Nederland in- en uitchecken met je betaalpas, creditcard of mobiel.

Dagelijks ga je aan de slag met:

  • De OVpay app er tot in de puntjes verzorgd uit laten zien is helemaal jouw ding! Hierbij komen zaken kijken als toegankelijkheid en het juist toepassen van het OVpay brand. Het OVpay brand book is hierbij jouw leidraad.
  • Je gaat aan de slag met verschillende fases in het ontwerpproces: van een eerste schets tot het aanleveren van gedetailleerde schermen voor de ontwikkeling en het voorbereiden/uitvoeren van user research.
  • Je puzzelt samen met de developers in het ontwikkelteam aan de meest haalbare, schaalbare en visueel aantrekkelijke user interface.
Business Controller

Opleiding: Een afgeronde financiële hbo-/wo-opleiding.
Ervaring: Minimaal 8 jaar als Business Controller of als Adviserend Accountant.
Kennis: Van het opstellen en het verbeteren van financiële processen en rapportages.
Persoon: Je bent kritisch, neemt initiatief en bent continu op zoek naar verbetering.
Salaris: € 6.000,- en € 7.000,- p/m.

WAT JE GAAT DOEN?

Als Business Controller ben je de rechterhand van de Business Unitmanager. Hierbij ben je verantwoordelijk voor de (financiële) performance en lever je een belangrijke bijdrage in het verbeteren van die performance. Bij de Business Unit Processing Services zorgen we voor een accurate prijsberekening en verwerken we snel, veilig en betrouwbaar de transacties in het openbaar vervoer (OV). Wij verdelen vervolgens de opbrengsten onder de OV-bedrijven en andere mobiliteits(service)providers.

Met ons transactie- en informatieplatform voor mobiliteit, bieden we keuze in de manier van reizen en betalen. Betalen in het OV verandert. In de bus, de trein, de tram en de metro kun je straks óveral in Nederland in- en uitchecken zoals jij dat wilt. Gewoon met je betaalpas, creditcard, mobiel en de nieuwe OV-chipkaart. Wij doen dit samen met alle OV-bedrijven in Nederland onder de naam: OVpay

Je belangrijkste taken als Business Controller zijn:

  • Je verzorgt periodieke rapportages, de financiële meerjarenplanning, zorgt voor financiële analyses op het gebied van projecten en innovaties en stelt daarvoor value statements en business cases op. Je werkt samen met de afdeling Finance, maar werkt vanuit de Business Unit Processing Services.
  • Je zorgt ervoor dat de clearing & settlement gedaan wordt van de meer dan 2,5 miljard reistransacties die we als Translink verwerken, en je bent verantwoordelijk voor het team die deze werkzaamheden verricht en stuurt aan op het verder automatiseren van hun werkzaamheden.
  • Je bent de lead in het verzorgen van de AO IB en compliance aangelegenheden voor de unit. Denk daarbij aan het behalen van de ISAE 3402 type I en II certificaten en diverse internal audits.
Delivery Manager IT Infrastructuur

Opleiding: Een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in bedrijfskunde of IT.
Ervaring: Minimaal 5 jaar werkervaring als Contract of Service Delivery Manager.
Kennis: Performance management in een IT-omgeving.
Persoon: Sterk analytisch, initiatiefrijk en een teamspeler.
Salaris: € 4.000,- en € 5.000,- p/m.

WAT JE GAAT DOEN?
Als Delivery Manager ben jij het gezicht van onze infrastructurele dienst(en). Hierbij sta je aan de basis van meer dan 2,5 miljard reistransacties die we als Translink verwerken. Je zorgt voor de generieke infrastructuur waarop deze applicaties draaien, zodat reizigers soepel en simpel kunnen in- en uitchecken en de OV-bedrijven de bijbehorende opbrengsten krijgen. Hierbij werken we met Azure + OCI en de private cloud. In deze functie maak je afspraken met onze externe leveranciers. Zo zorg je ervoor dat de resultaten en de kwaliteit (SLA’s) worden behaald, binnen de gestelde kosten. Je denkt zowel technisch als functioneel mee met interne stakeholders en leveranciers, zodat je vraag en aanbod op elkaar kunt laten aansluiten. Het is daarom belangrijk dat je goed kunt luisteren en een doorvertaling kunt maken wat daarvoor gewenst is.

Onze klanten (OV-bedrijven), zijn voor hun dienstverlening aan reizigers afhankelijk van een stabiele en betrouwbare infrastructuur. Jij houdt regie op die infrastructuur achter de operationele dienstverlening (zoals de transactieverwerking en het automatisch opladen van je OV-chipkaart). Daarnaast zet je vernieuwingsprojecten op voor de IT-infrastructuur, zodat processen nog soepeler lopen en we ook voor de toekomst onze continuïteit kunnen garanderen. Je vindt het leuk om een project op te zetten en collega’s mee te nemen in de te zetten stappen om het nog beter te maken.

Je belangrijkste taken in deze functie zijn:

  • Contractmanagement met de betrokken IT-leveranciers, tactisch en operationeel.
  • De kwaliteit van de dienstverlening en dat de infrastructuur technisch in orde is. Bij vernieuwingen betrek je de juiste specialisten.
  • Het realiseren van wijzigingen en verbeteringen die leiden tot een betere, stabielere en bij voorkeur goedkopere dienstverlening aan onze klanten.
  • Managed IT Security, dit betreft het veilig houden van de data. Proactieve bescherming tegen de huidige bedreigingen en verbeteren van de compliance.

Translink levert aan haar klanten en reizigers een groot aantal diensten op het gebied van transactieverwerking, OV-chipkaarten, informatievoorziening en serviceverlening. Je rapporteert direct aan de Manager Operations en werkt samen met collega’s die specialist zijn op het gebied van servicemanagement, IT en architectuur.

Applicatiebeheerder

Opleiding: Een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in IT of bedrijfskunde.
Ervaring: Met applicatie & functioneel beheer.
Kennis van: Azure, Office 365, ServiceNow
Persoon: Nieuwsgierigheid om met verschillende applicaties aan de slag te gaan.
Salaris: € 4.000,- en € 5.000,- p/m.

WAT JE GAAT DOEN?

Als ervaren Applicatiebeheerder ben je gespecialiseerd in het beheren van IT-systemen en -processen met behulp van Office 365 en ServiceNow. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor nieuwe vraagstukken rondom het automatiseren van (selfservice-)processen. Je bespreekt de wensen met collega’s, vertaalt deze naar de technische eisen en implementeert een werkende oplossing. Hierin werk je nauw samen met de verschillende leveranciers.

Betalen in het OV ondergaat een grote verandering. In de bus, de trein, de tram en de metro: kun je straks óveral in Nederland in- en uitchecken zoals jij dat wilt. Gewoon met je betaalpas, creditcard of met je mobiel. Dit doen wij samen met alle OV-bedrijven in Nederland onder de naam: OVpay. We hebben 60.000 poortjes, paaltjes en kaartlezers voorzien van de nieuwste techniek. Het backoffice systeem wordt volledig ontsloten door API’s, op dit moment zijn dat er al 180! Oftewel, genoeg te doen.

Je werkt intensief samen in een informeel team van 3 IT-consultants en rapporteert aan de teamleider. Samen houden jullie je bezig met de continuïteit en het optimaliseren van de dienstverlening. Je vindt het leuk om procesoverstijgend te werken en 3 stappen vooruit te denken. Daarbij beschik je over een IT gerelateerde en/of bedrijfseconomische achtergrond.

Dagelijks hou jij je bezig met:

  • Het schakelen tussen collega’s en verschillende leveranciers: je snapt het systeem en kunt zowel zelfstandig aanpassingen realiseren als een regiefunctie vervullen.
  • Testen van opgeleverde functionaliteiten en bij issues deze oplossen.
  • Verbeteringen aan functionaliteiten voorstellen en uitvoeren.
  • Het uitbouwen en beheren van diverse applicaties.
Bedrijfsjurist

Opleiding: Een afgeronde wo-opleiding rechten.
Ervaring: 3 tot 8 jaar werkervaring als Advocaat of Bedrijfsjurist.
Kennis: Van contract en/of ICT recht. Privacy recht is een pré.
Persoon: Je bent analytisch, organisatie sensitief en communicatief sterk.

WAT JE GAAT DOEN?

Als Bedrijfsjurist binnen Translink ben je breed geïnteresseerd en vind je het een uitdaging om nieuwe onderwerpen eigen te maken. Je werkt samen met je collega’s in de business, daardoor lever je een directe bijdrage aan de stappen die Translink zet. De werkzaamheden zijn zeer divers en bestaan o.a. uit het contracteren van leveranciers en afnemers en het adviseren over wet- en regelgeving in relatie tot nieuwe diensten voor de verschillende betaalvormen in het Openbaar Vervoer (OV).

Translink verwerkt jaarlijks miljarden OV-transacties. Het OV ondergaat de komende jaren een grote verandering. In de bus, de trein, de tram en de metro kun je straks óveral in Nederland in- en uitchecken zoals jij dat wilt. Gewoon met je betaalpas, creditcard, mobiel en de nieuwe OV-chipkaart. Dat doen we onder de naam: OVpay Daarvoor worden 60.000 poortjes, paaltjes en kaartlezers voorzien van de nieuwste techniek op basis van EMV-technologie.

Door de overgang naar OVpay zijn er op juridisch vlak veel uitdagingen, dagelijks ga je aan de slag met:

  • Het opstellen, beoordelen en onderhandelen van commerciële contracten.
  • Het adviseren van de directie en overige afdelingen over (wijzigingen in) wet- en regelgeving.
  • Het ondersteunen van de business bij het ontwikkelen en (voorbereiden op) leveren van nieuwe en bestaande diensten binnen de OV-betaalwereld.
  • Het actief bijdragen aan kwaliteit en doeltreffende samenwerking (intern en extern).
  • Opstellen en implementeren van juridisch beleid, bijdragen aan standaardisatie en kennisdeling en maatregelen.
Compliance Officer

Opleiding: Een afgeronde WO-opleiding
Ervaring: Minimaal 5 jaar werkervaring in een compliance functie
Kennis: Wetgeving rondom financieel toezicht
Persoon: Je staat stevig in je schoenen en hebt overtuigingskracht
Salaris: € 6.000,- en € 7.000,- p/m.

WAT JE GAAT DOEN?

Je gaat als Compliance Officer aan de slag met het opstellen en bewaken van de naleving van het compliance beleid en voert analyses uit op de naleving van relevante wet- en regelgeving. Je bent op de hoogte van de laatste voor Translink relevante ontwikkelingen op het gebied van wet- en regelgeving en deze vertaal je naar concrete adviezen.

Als Compliance Officer maak je deel uit van het Assurance team en heb je intensief contact met de verschillende business units. Je biedt de business units ondersteuning met jouw kennis en ervaring. Je werkt daarvoor nauw samen met specialisten binnen het Assurance team op het gebied van risicomanagement, privacy en informatiebeveiliging.

Betalen in het OV ondergaat een grote verandering. In de bus, de trein, de tram en de metro kun je straks óveral in Nederland in- en uitchecken zoals jij dat wilt. Dit doen wij samen met alle OV-bedrijven in Nederland onder de naam: OVpay. Nu al kun je op steeds meer plekken in-en uitchecken met je betaalpas, creditcard of mobiel. We zijn daarmee uniek en koploper in de wereld.

De belangrijkste taken van de Compliance Officer bij Translink zijn:

  • Het toezien op de naleving van voor Translink relevante wet- en regelgeving en hierover periodiek rapporteren aan de business units en directie;
  • Het opstellen, beheren en bewaken van compliance beleid. En het adviseren hierover aan de directie;
  • Het praktisch ‘vertalen’ van het compliance beleid en het faciliteren van en adviseren over de implementatie van dit beleid in onze business units;
  • Het adviseren op (het realiseren van) de beheersingsmaatregelen voor het mitigeren van compliance risico’s;
  • Je bent de schakel met toezichthouders (DNB, ACM etc.);
  • Uitvoeren van risicoanalyses en het doen van interne onderzoeken naar compliance incidenten;
  • Initiëren, stimuleren en realiseren van de bewustwording van compliance risico’s en daarmee de bevordering van de naleving van regels.
Kennismanager OVpay

Opleiding: Een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in communicatie.
Ervaring: 2-5 werkervaring in consumenten communicatie/kennismanagement.
Kennis: Van het implementeren van een kennissysteem.
Persoon: Je bent een energieke teamplayer en communicatief ontzettend sterk.
Salaris: € 4.000,- en € 5.000,- p/m.

WAT JE GAAT DOEN?

Je krijgt in deze nieuwe functie de vrijheid om Kennismanagement binnen én buiten de organisatie op te bouwen tot een geïntegreerd bedrijfsonderdeel. Hiermee draag je bij aan selfservice en de 9+ ervaring voor reizigers in het openbaar vervoer (OV). Daarbij willen we dat alle content voor iedereen drempelloos en toegankelijk beschikbaar is.

Betalen in het OV ondergaat een grote verandering. In de bus, de trein, de tram en de metro kun je straks óveral in Nederland in- en uitchecken zoals jij dat wilt. Dit doen wij onder de naam: OVpay Nu al kun je op steeds meer plekken in-en uitchecken met je betaalpas, creditcard of mobiel.

WAT GA JE DOEN?

Als onderdeel van het Kennismanagement team bepaal je de (content)strategie, scope, prio’s, de eerste kennisprocessen en het kiezen van een passend systeem. Jij zorgt ervoor dat we straks een soepel lopend kennismanagementproces hebben en iedereen enthousiast is om dit te gebruiken. De basis van kennismanagement is al gelegd. Onze contentspecialisten hebben de teksten voor in de OVpay app en content voor medewerkers om onze klanten goed te kunnen helpen geschreven. En dat moet uiteraard continu up-to-date worden gehouden. We willen gaan meten om de reiziger steeds beter te helpen. Daarbij willen we vooral de OVpay app promoten, zodat reizigers zelfredzaam zijn.

We starten hierna met het ontwikkelen van nieuwe content en schrijven voor de OVpay website, de voicebot en de OV-chipkaart website. Door inzet van onze klankbordgroepen en het meten op onze KPI’s weten we hoe we bijdragen aan de waardering van de selfservice en de 9+ ervaring voor onze reiziger.

Waar ga je dagelijks mee aan de slag:

  • Je zorgt voor besluitvorming om te komen tot een optimaal kennismanagement: van de processen, de organisatie, de systemen tot de kanaalsturing.
  • Je bewaakt de opgestelde kennismanagement processen en je bent hiervoor het aanspreekpunt binnen de organisatie.
  • Je brengt de wensen en requirements voor het kennissysteem in kaart en je begeleidt het inkoop- en implementatieproces.
  • Je zorgt dat de kennisbank en trainingen op elkaar zijn afgestemd (trainings- vs. kennisdoelen).
  • Naast de dagelijkse operationele werkzaamheden stuur je functioneel het Kennismanagement team aan.
Delivery Manager

Opleiding: Een afgeronde hbo-opleiding bij voorkeur in bedrijfskunde of IT.
Ervaring: Minimaal 5 jaar werkervaring in de rol van Service/Deliverymanager.
Kennis: Van het opstellen SLA’s en performance management.
Persoon: Sterk analytisch, initiatiefrijk en een teamspeler. 
Salaris: € 4.000,- en € 5.000,- p/m.


WAT JE GAAT DOEN?

Als Delivery Manager ben jij het gezicht naar onze klanten (OV-bedrijven) en externe leveranciers. Op dit moment zoeken we versterking voor de kennisgebieden: Data Management, Identity Management & API’s. Je maakt afspraken, zodat de resultaten en de kwaliteit (SLA’s) worden behaald, binnen de gestelde kosten. Je denkt zowel technisch als functioneel mee met de klant, zodat je vraag en aanbod op elkaar kunt aansluiten. Jij bent de brug naar onze OV-klanten en zorgt dat zij betrokken en op de hoogte zijn van ontwikkelingen.

Betalen in het OV ondergaat de komende jaren een grote verandering. In de bus, de trein, de tram en de metro kun je straks óveral in Nederland in- en uitchecken zoals jij dat wilt. Gewoon met je betaalpas, creditcard of mobiel. Dit doen wij onder de naam: OVpay

Onze klanten zijn voor hun dienstverlening aan reizigers afhankelijk van een stabiele en betrouwbare performance van het betaalsysteem. Een ontwikkeling daarbij is de API Marketplace. Hiermee krijgen onze klanten en leveranciers toegang tot relevante OV-data, zodat zij vraag en aanbod nog beter op elkaar kunnen aansluiten. Daarnaast zijn we bezig met het uitrollen van Identity Management. Hiermee kan een conducteur direct zien of de juiste persoon met de bijbehorende OV-chipkaart/app reist.

Dagelijks hou jij je bezig met:

  • Contractmanagement met de betrokken leveranciers, tactisch en operationeel.
  • Het achterhalen van de klantbehoefte en maakt passende afspraken over de kwaliteit en betrouwbaarheid van de aangeboden diensten.
  • Het realiseren van wijzigingen en verbeteringen die leiden tot een betere en stabielere dienstverlening aan onze klanten, tegen een goede prijs.
Business Architect

Opleiding: Een afgeronde hbo/wo-opleiding bij voorkeur in bedrijfskunde en/of IT.
Ervaring: Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een functie als Business-Architect.
Kennis: Van infrastructuren, cloud-savvy (Azure, OCI en Office 365 cloud), TOGAF.
Persoon: Je bent communicatief sterk (NL & ENG), analytisch en oplossingsgericht. 
Salaris: € 5.000,- en € 6.000,- p/m.


WAT JE GAAT DOEN?

Als Business Architect maak je impact, en werk je mee aan de architectuur van hét nieuwe betaalsysteem: OVpay. Je bent verantwoordelijk voor de gehele keten en je overziet het complete openbaar vervoer (OV) landschap. Jij bent degene die (complexe) IT-vraagstukken kan omzetten in werkbare oplossingen voor onze klanten en je collega’s. Jij weet als geen ander dat architectuurontwerpen aantoonbaar rekening moeten houden met de huidige wet- en regelgeving, en de privacy van personen.

Met ons transactie- en informatieplatform voor mobiliteit, bieden we keuze in de manier van reizen en betalen. In de bus, de trein, de tram en de metro kun je straks óveral in Nederland in- en uitchecken zoals jij dat wilt. Gewoon met je betaalpas, creditcard, mobiel en de nieuwe OV-chipkaart.

Finance Professional

Opleiding: Een afgeronde hbo-/wo-opleiding.
Ervaring: Met financiële administratie en verslaglegging.
Kennis: Van (ontwikkelingen in) accounting wet- en regelgeving.
Persoon: Je bent kritisch, analytisch en stelt de "waarom?" vraag. 
Salaris: € 3.000,- en € 4.000,- p/m.


WAT JE GAAT DOEN?

Als (Young) Finance Professional ga je aan de slag met de financiële administratie bij Translink, hét bedrijf achter de OV-chipkaart. Je bent samen met je collega's van de afdeling Finance & Control verantwoordelijk voor de interne en externe financiële rapportages van ruim 2,7 miljard OV-transacties per jaar.
Betalen in het OV ondergaat de aankomende jaren een grote verandering. In de bus, de tram en de metro kun je straks óveral in Nederland in- uitchecken zoals jij dat wilt. Gewoon met je bankpas, creditcard & mobiel. Wij noemen dit:
OVpay
Deze transitie heeft grote gevolgen voor de inrichting van onze financiële administratie. Voor de afdeling Finance & Control heeft dit directe impact op nieuwe businesscases, administratie, rapportages en interne beheersing. Hierin blijft een correcte en tijdige administratie van wezenlijk belang, dit is het fundament van de sturing van onze organisatie!

Dagelijks hou jij je bezig met:

  • Basisadministratie: jij zorgt ervoor dat de financiële administratie aantoonbaar betrouwbaar is en blijft.
  • Afsluitings- en forecastproces: jij draait volop mee in de maandafsluiting en de forecast.
  • Balansmanagement: jij draagt ​​zorg voor een sluitende balans en weet precies hoe de balansposten zijn gespecificeerd en of er sprake is van financiële risico's.
  • Procesverbeteringen: je weet hoe een administratie ingericht zou moeten zijn en je weet dit dagelijks te verbeteren.
IT Consultant

Opleiding: Een afgeronde hbo-opleiding bij voorkeur in IT of bedrijfskunde.
Ervaring: Met functioneel beheer en/of informatie analyse.
Kennis: Van Azure, ITIL & BiSL.
Persoon: Je analyseert, signaleert en neemt eigen initiatief. 
Salaris:
 € 4.000,- en € 5.000,- p/m.

WAT JE GAAT DOEN?

Een IT Consultant bij Translink is de schakel tussen de reiziger en de vervoerder. Je bent dagelijks betrokken bij het verwerken en analyseren van alle reistransacties in het Openbaar Vervoer (OV). Dit zijn ruim 2 miljard OV-transacties per jaar. Bij bijzonderheden ben jij de eerste die op zoek gaat naar de oorzaak. Je bedenkt, implementeert en borgt oplossingen, je analyseert de systemen en de keten van dienstverlening.

Betalen in het OV ondergaat de komende jaren een grote verandering. In de bus, de trein, de tram en de metro: kun je straks óveral in Nederland in- en uitchecken zoals jij dat wilt. Gewoon met je betaalpas, creditcard of met je mobiel. We gaan 60.000 poortjes, paaltjes en kaartlezers voorzien van de nieuwste techniek. Het backoffice systeem wordt volledig ontsloten door API’s, op dit moment zijn dat er al 180! Oftewel, genoeg te doen.

Je bent in deze functie verantwoordelijk voor het beheer van de ondersteunende systemen en de ontwikkeling van het dataplatform daarop. In de beginfase draag je bij aan het ontwikkelen van de nieuwe betaalvormen binnen het OV. In latere fases zal je meer bezig zijn met de continuïteit en optimalisering van de dienstverlening. Je vindt het leuk om proces overstijgend te werken. Daarbij beschik je over een IT gerelateerde en/of bedrijfseconomische achtergrond.

Dagelijks hou jij je bezig met:

  • Het schakelen tussen Translink en verschillende leveranciers: je snapt het systeem en kunt zowel zelfstandig aanpassingen realiseren als een regiefunctie vervullen.
  • Ophalen en analyseren van informatie m.b.t. nieuwe systemen en functionaliteiten voor nog te ontwikkelen producten en diensten.
  • Testen van opgeleverde functionaliteiten en bij issues deze oplossen en aanleveren van verbetervoorstellen.
  • Het uitbouwen, beheren van diverse applicaties.

Vrij bewegen

Bij Translink geloven we dat mensen vrij willen bewegen. Dat geldt voor reizigers en vervoerders en net zo goed voor onze eigen mensen. Waar werk ik vandaag? Wat eet ik tijdens de lunch? En in welke koffie heb ik zin? Maar belangrijker nog: Hoe draag ik het beste bij aan de doelstellingen van Translink? Hoe voer ik mijn werkzaamheden uit? Hoe wil ik me ontwikkelen?

Bij Translink krijg je het vertrouwen het op díe manier te doen die jou de juiste lijkt. Krijg je de kans je eigen werk te creëren. En worden ook je talenten buiten je functie op waarde geschat. Eigen regie is waar het om draait.

Lekker werken

Bij Translink werk je in mooie open ruimtes, fijne werkplekken met zit- en stabureaus, concentratieplekken en lekkere ruimtes om juist met je collega’s te overleggen of even uit de werksetting te stappen.

In onze Brasserie kun je dagelijks terecht voor een lekkere en gezonde lunch. Er staat bovendien altijd een mand met fruit en een watertap voor je klaar. En zin in een extra lekkere koffie? Je collega achter de koffiebar maakt hem met liefde voor je klaar.

Ben je er klaar voor?

We werken vol enthousiasme met 150 gedreven mensen aan de beste betaalervaring voor reizigers in het openbaar vervoer. Voor zakelijke klanten dé reden om zich aan ons te blijven verbinden.

Ben jij klaar om te werken binnen een omgeving waar we werken met een hoog ontwikkeltempo, korte doorlooptijden en snel aangepaste dienstverlening? Kijk dan gauw of er een passende vacature voor je is.

Werken bij Translink is…

service
Keuze keuze

Naast een maandsalaris ontvang je bij ons ook een keuzebudget. Je bepaalt zelf waar je het aan besteedt. Zo investeer je in wat jij voor jezelf belangrijk vindt. Leren, verlof, wat extra geld nu of later. 

Wij geloven dat iedereen vrij wil kunnen bewegen. Zelf kiezen, zonder zorgen en met plezier. Om te ontmoeten, te leren, te werken en te ontdekken. Om te beleven.

Collega-praat