RET introduceert loyaltyprogramma

14 nov
De RET introduceert als eerste vervoerder een loyaliteitsprogramma voor haar klanten met gebruik van de OV-chipkaart: OVMiles.

Het enige dat de reiziger hoeft te doen om Miles te sparen is, reizen met z’n OV-chipkaart. Deelname aan het programma is gratis. Hoe meer kilometers een reiziger reist met de RET, hoe meer Miles hij spaart.

Nieuwe fase
 

De RET was het eerste vervoersbedrijf in Nederland dat destijds de OV-chipkaart introduceerde en vindt het nu tijd voor een nieuwe fase. Pedro Peters, algemeen directeur RET: “Wij hebben altijd gezegd dat we met de chipkaart meer mogelijkheden gaan bieden voor de klanten. Nu zijn we zo ver dat we onze klanten een voor het OV uniek aanbod kunnen doen met OVMiles.”

OVMiles

Met OVMiles kunnen OV-chipkaart gebruikers naast het gemak van de kaart ook sparen voor leuke kortingen en extra’s. De RET start deze week met een testperiode onder 1.000 reizigers. Na een geslaagde testperiode, is het programma in januari open voor alle reizigers die gebruik maken van het vervoer van de RET. Het nieuwe loyaliteitsprogramma is bedoeld voor klanten van de RET. Het wordt mogelijk gemaakt door de speciale samenwerking tussen RET en 21 toonaangevende Rotterdamse bedrijven, zoals Blijdorp, Euromast, Feyenoord, Hotel New York, SS Rotterdam, Spido en museum Boymans van Beuningen.  OVMiles is een nieuwe toepassing op de OV-chipkaart, ontwikkeld door RET  met de medewerking van en gecertificeerd en getoetst door Trans Link Systems (TLS).
 


Overzicht